אופא Opa

מצטערים, אין הטבה/p>

X

אורית צ'רני שקדי

09.06.2019 מיוחד ומפתיע כמו תמיד! ואפילו זכינו להתפנק בקינוח מרענן שלא מופיע בתפריט!

10.02.2019 אז זאת הפעם השנייה שביקרנו ב-opa, הפעם לציון יום הולדת לקשיש הצעיר ממני בכך וכך שנים . נהנינו מאוד מהטעמים המיוחדים. אף מנה לא חזרה על עצמה, התפריט השתנה, ואפילו הלחם היה הפעם טעים יותר מבביקור הראשון. אני אישית אהבתי יותר מכולן את מנת האגס, והכי פחות את השומר . כיף שהתפריט משתנה ומגוון כל הזמן. אין ספק שמדובר במסעדה מקסימה, מקורית ומיוחדת מאוד. Tomer Shmaya יום הולדת שמח

Naama Wagner

01.02.2019 אתמול סוף סוף הגענו לארוחת ערב בopa :) לקחנו את ארוחת הטעימות (כל המנות בתפריט קינוח לבחירה מבין שניים, ב340 ש"ח. מאוד מאוד מומלץ לזוג). הכל היה ממש ממש טעים, טעמים ומרקמים מפתיעים בכל ביס וביס. במיוחד אהבנו את מנת הפטריות, הארטישוק הירושלמי והכרוב הסיני. מוסיפה בתיאור של כל תמונה את שמה. הגענו לארוחה מאוד רעבים ובתחילת הארוחה פקפקנו שנצליח לשבוע. אך ממנה למנה, החשש הזה התבדה - ובהחלט יצאנו משם שבעים. ;) לקינוח לקחנו את הגלידת קפה שוקולד, עם רוטב תפוז (האופציה השניה הייתה סורבה לימון, שגם נשמעה ממש טוב). היה ממש טעים בקיצור - מומלץ! Opa tlv

Hila Berger-Nuni

11.11.2018 Opa חוויה קולינרית! מקום מאוד מיוחד, מרגישים שהושקעה מחשבה בכל פרט ובכל ביס. שירות ברמה גבוהה ומקום אינטימי ונעים. לקחנו את התפריט הקבוע - 320 ₪ לזוג, מקבלים את כל המנות קינוח אחד. מנה אחת ששכחנו לצלם כי הריח היה כל כך טוב היא המנה של הפטריות שהייתה מעולה. אמרו לנו שאנחנו הראשונים לטעם את המנה של החסה הצרובה שהייתה ממש מגניבה. המנה הכי טעימה הייתה של השזיפים. שיראל ברגר ממשיכה להדהים :) #opa #השפיתשיראלברגר #טבעוניזההכי #איןעלירקות

Ella Gantz

10.11.2018 מסעדת אופא בשוק לוינסקי, שש מנות קינוח = כל התפריט (שתיים שכחתי לצלם) כולן על בסיס ירקות/פירות 320₪ לזוג: שזיף, שומר, גויאבה, חציל, פטריה וארטישוק ירושלמי. מנות מאוד מתוחכמות וטעימות, אבל לצערי יצאנו משם לא שבעים ולכן ההמלצה היא לבוא לשם שבעים. השירות היה מעולה וגם האווירה מדהימה, אבל מקודם חזרתי הביתה וישר רצתי למקרר.

Tal Yeger

06.11.2018 סיכום ביקור בOPA שירות: מקצועי אבל קצת קר מצדו של המלצר. המארחת לעומת זאת (אחות של השפית ואחת הבעלים) הייתה מאוד נחמדה. עיצוב המסעדה: מינימליסטי ומהמם, המטבח גלוי לאורחי המסעדה וזה מגניב, אחת המסעדות היפות שראיתי. גם השירותים מהממים, קצת חבל לי שלא הרגשתי צורך להשתמש בהם באותו ערב. בכל מקרה, לקחנו את הדיל של כל המנות ב320 (מגיע עם קינוח אחד, הוספנו עוד קינוח כמעשה שגיא כהן). ולמנות עצמן... שזיף – מנה יפה מאוד למראה, משחק נחמד של טעמים, אשתי ממש התלהבה מהמנה, אני פחות. כל המנות קטנות אבל זו ממש פצפונת. טיפה התבאסתי עליה. לחם – פרוסת לחם אחת גדולה מפוצצת שמן זית, מאוד טעים, מזכיר קצת מלאווח בטעם באופן לא מפתיע כשחושבים על זה. שאלתי את המלצר אם תהיה אפשרות לקבל עוד פרוסת לחם, נעניתי שלא. זאת אומרת, אפשר, אם מזמינים עוד מנת לחם (23 ש"ח). אבל התקציב נגמר אז ויתרנו. שומר – מנה מצוינת, מאוד נהניתי. ארטישוק ירושלמי – הארטישוק נימוח לחלוטין. מנה טובה אבל קצת עדינה מדי. גויאבה – מנה מאוד לא שגרתית, הגויאבה רכה, מגיעה בתוך חלב מקדמיה או משהו כזה. מעניין בהתחלה, אבל אחרי כמה ביסים מתחיל טיפה לשעמם. פטריות – מנה פשוט מדהימה, כל ביס חוויה. המנה הכי טובה בארוחה. חבל שנגמרה כל כך מהר. חציל – רוטב טוב ושמנוני (על בסיס צנובר), אבל החציל עצמו היה די צפוי כזה. מנת החציל בזוזוברה למשל הרבה יותר מוצלחת. קינוח ראשון – סורבה תאנים. נחמד כזה, כמו כל סורבה אחר רק עם פחות סוכר. זורם נחמד עם התאנים הטריות ובעיקר עם התאנים המקורמלות שמגיעות עם זה אבל בסוף זה סורבה, לא נרשמה התלהבות. קינוח שני – גלידה. וואלה, לא זוכר איזו גלידה זו הייתה בדיוק (משהו עם קפה נראה לי) אבל משהו שם לא עבד. זה מגיע עם פטל או תותים ואבקה שדומה לשוקולד לבן. בכל מקרה, לא היה מוצלח לטעמי. המנות קטנות מאוד. לא אגיד שיצאתי רעב, אבל גם לא ממש שבעתי, וזה כשאכלתי בערך 60-70 אחוז מהארוחה הזוגית הזו. בהתחשב בזה שהפוד קוסט בטח משחק פה תפקיד קטן יחסית בתמחור, חבל שהמנות לא יותר גדולות, בכל זאת לא כל יום אני מוציא 400 שקל במסעדה (כולל טיפ. בלי שתייה). הרמה של המנות, כאמור, לא אחידה. חלק מהמנות גאוני, חלק הרבה פחות. התסריט היחיד שיגרום לי לחזור לשם הוא אם ייצא תפריט חדש לגמרי, ואז הסקרנות להתנסות בטעמים חדשים תביא אותי לשם כשתהיה סיבה למסיבה.

Annie Baer

06.10.2018 Opa_tlv של שיראל ברגר המקום מקסים, מעוצב בקווים רגועים, נקיים ונעימים, המנות בסגנון מאזטים, כולן עשויות מפירות וירקות וכל מנה היא יצירה מעודנת שמשלבת טעמים ועושה שמח בפה, את רובן אהבנו מאד. הלחם מעולה, מנת השזיפים, הפטריות, הארטישוק הירושלמי הן חגיגה לחיך. המנות משתנות בהתאם לעונתיות של הירקות והפירות. ואין את נקניקיית מיס קפלן:( התגעגעתי