נגילה Nagila

מצטערים, אין הטבה/p>

X

Lior Ben Moshe

01.08.2019 *שכחתי לצלם אז משכתי תמונה מהאתר שלהם* יוצאים עכשיו מנגילה ירושלים מסעדת נגילה הטבעונית Nagila Vegan Restaurant לקחנו סלט נגילה ותבשיל בקארי, מנות מעולות. התבשיל בקארי המנה הכי טובה שטעמתי מאז שאני טבעוני, ואני בדרך כלל לא אוהב מנות כאלה.

עמי ברגמן

12.12.2018 היום גילית את ירושלים ‼️ מסעדת מסעדת נגילה הטבעונית Nagila Vegan Restaurant נפלאה ונותנת פייט רציני לטבעוניות הטובות שבתל אביב. אווירה מאוד נעימה, שרות אדיב וחביב, אוכל טרי, טעים בריא וכשר. אנחנו לקחנו את הימבורגר ומוסקה והצטערנו רק שלא היה לנו מקום לטעום מנות נוספות. מומלץ.

Yael Portman

04.06.2018 מסעדת נגילה בירושלים, מקום קסום, נעים וטעים.

Rita V Lukin

01.02.2018 https://www.facebook.com/rita.lukin/posts/10155550827489332?pnref=story איזה כייף לכם הירושלמים שיש לכם את מסעדת נגילה הטבעונית Nagila Vegan Restaurant

Bar Abitbul

02.11.2017 מתנצלת על העדר סימני הפיסוק שילוב של התקף מגרינה וטלפון דפוק שבקושי מקליד. המלצה על מקומות בירושלים: אז חבר טוב מהצבא (לא טבעוני) גר בירושלים והוא החליט שהוא רוצה שאני אעשה פרסום חיובי על מקומות מגניבים בירושלים וכך קרה שביקרנו היום בשלוש מקומות ממש נחמדים ושווים. התחלנו את הביקור במסעדה עממית קטנה עם מוזיקת רקע מעולה מלצרית שלא פוחדת לדבר איתנו תכלס ואווירה מגניבה בטירוף. למסעדה קוראים נגילה אכלנו לזניה שהרגישה כמו לזניה חלבית אמיתית וטעימה בטירוף ומג׳דרה עם רוטב עגבניות שבהתחלה נראה לנו מפוקפק טיפה אבל בשילוב עם העדשים היה תענוג אמיתי המחירים היו קצת יקרים ביחס לאוכל שהוא רגיל לאכול כבנאדם שרגיל לאוכל רחוב עממי אבל יחסית למסעדה היה אוכל מצוין יחסית זול ושווה בטירוף עם הארוחה קיבלנו סלט ירקות מרענן ובעזרת חבר יקר עם חנות ספרים שהיא תופעה וחוויה רוחנית תרבותית וחברתית קיבלנו שתי כוסות קפה על חשבון הבית (הולצר ספרים ממש בהמשך הרחוב לכו לבקר חובה אם מגיעים לאיזור) עצמו ביחד בנזק של 130 שקל שזה מחיר מגוחך ביחס לשירות הנפלא והאוכל המהמם. לאחר מכן לשעתיים של תרבות ושיח וליטוף כלבלבונת מתוקה אצל הולצר באיזשהו שלה הצלחתי להוציא אותו משם ליעד הקולינרי הבא: ג׳לה בשוק גלידריה קטנה טבעונית לחלוטין עם טעמים משגעים וכל מה שטבעוני יכול לרצות בקינוח גם פה מחירים ממוצעים ביחס לגלידריה בה הגלידה איכותית וטעימה בטירוף (לא צילמתי את הגלידה עצמה בגלל חוזר זיכרון בטלפון החלופי המעפן שלי אבל לקחנו סניקרס ושוקולד מריר) לאחר הגלידה קצת יותר מאוחר בערב הלכנו לשווארמה הטבעונית שלאחרונה נקנתה על ידי בחור טבעוני מגניב בטירוף שהפך אותה לשווארמה מגניבה בטירוף עם תוספות ותבלינים שאף אחד לא חשב שיכולים להתאים לשווארמה ובנוסף לאוכל טוב היא גם חנות ספרים עוד מקום חברתי מאוד המנה הכי יקרה שם עומדת על 35 שקלים ובנוסף הוא גם מוכר גלידות ושוקולדים ועוד שלל חטיפים טבעוניים ואם תשבו לשיחה אפילו תזכו להנות מהקפה והתה המצוינים שלו פשוט חוויה שאין לפספס שמגיעים לירושלים הם ממוקמים מול הוגיז בר ושווה להכנס הבעלים מחפש דרך אגב שם מגניב חדש למקום. אגב עשינו שם שיחה של כמעט שעתיים עם תיירים גרמנים מקסימים.

Yael Bibi

04.08.2017 מסעדת נגילה Nagila Restaurant בירושלים. טעים ובריא...

Carmel Waks

05.01.2017 מקום מדהים!!! אוכל נפלא ומגוון.. לא נשאר מה לצלם:)