36 3 3

ביקורות: 42

22.01.2019 קפה שקד ביפו הוסיפו מלא דברים טבעוניים ממש כיפיים. שווה. יש גם כריכים שלא צילמתי

Shahar Kichler Cohen

14.07.2018 כשהחלטתי להיות טבעונית הבנתי בלב כבד שאני נפרדת מלאכול בחוץ אוכל איטלקי כיפי כמו החלבי... מסתבר שטעיתי ובגדול, ואני כל כך שמחה שטעיתי!! בולוניה רבותייייי!!!! מסעדה איטלקית ביתית עם אווירה ושירות כיפיים וביתיים ואוכל איטלקי ממש כמו שהייתי אוכלת קודם רק בלי שאף אחד סבל בשבילו! פשוט מדהים! אכלנו פסטה ברוטב רוזה קרמי ומפנק עם פטריות ופרמז׳ן קלצונה במילוי בולונז ומוצרלה טבעונית פשוט מושלם ולקינוח קלצונה שוקולד, שכנראה לא הייתי בוחרת בעצמי אבל נתתי לחברה שלי לבחור. ואגבבבב היא קרניסטית חולת מוצרי חלב משוגעת והיא אכלה איתי הכלללל טבעוני והייתה פשוט בהלם.( חיובי) בקיצורררררר!! תמונות

01.06.2018 קפה מיכאלנג׳לו! טעים טעים טעיייים!! אכלנו ארוחת בוקר פריזאית וכריך מיכאלה. הגבינות המושלמות של אוטופי, קוראסון כיפי ומפנק בטירוף עם טעם חמאתי , שירות לבבי ומקום מדליק עם אווירה מגניבה!! ממליצה בחום ! אגב הם עברו כתובת לרחוב בן תרדיון ביפו.

26.05.2018 רוצה להמליץ ממש על מסעדה סינית אוטנטית בטירוף שהיינו בה היום (האמת כבר פעם שלישית שלי שם) וגם הפעם לא צילמתי את האוכל כי אנחנו שמנמנים ולא חושבים על זה לפעמים... אבל את הקינוח צילמתי! וחברים- זה פשוט היה חלום. אננס טרי מטוגן עם סירופ מייפל וענני קוקוס מושלמיייייים מטוגנים! מחירים שווים לכל כיס ואוכל פשוט טעים ומזכיר את הטיול במזרח... המסעדה היא של שף סיני מקסים והבן שלו מנהל אותה והם סופר קשובים לטבעונים ויש סימון בתפריט והמון אפשרויות! היא נקראת tony house ונמצאת בבן יהודה 7 בתל אביב

Shahar Kichler Cohen

16.04.2018 *גוטה גוטה רעננה* קודם כל והכי חשוב- טעיםםםםם!!! באתי עם חברה אוכלת כל והזמנו פטריות ממולאות המבורגר וצ׳יפס ורביולי בטטה ברוטב אלפרדו ופטריות. היה טעים מאוד, מושקע וטרי מהלחמנייה שהיתה קריספית וטעימה, הירקות הטריים, ועד הרוטב של הרביולי עם פטריות טריות שפשוט היה מעולה. דבר שני ולא פחות חשוב הוא ההון האנושי. בעלת הבית שם לבד מפרפרת מהבר וממלצרת ומפנה שולחנות והכל עם חיוך, בנדיבות ולבביות שיא!! פינקה אותנו וגם את בתי בת החצי שנה באהבה גדולה ... המקום מעוצב בטוב טעם, נקי ונעים, התפריט עשיר אך לא מוגזם וממש כל אחד יכול למצוא את עצמו שם. פשוט כיף לשים את הכסף במקום כזה שהוא גם 100% נטול אכזריות. למרות המרחק נחזור בטוח!! גוטה גוטה

13.02.2018 טוב אז לא נראה לי שיש מישהו שלא אוהב אוכל תימני (בצקים וזה) אז הנה לכם המלצה חמה מהתנור על מקום ממש מגניב שנקרא Yemen street ברחובות! במתחם השוק במרכז העיר. המקום ממש לא טבעוני (יש פה כמה מנות עם שמות שהפכו לי את הבטן) אבל הם ויגן פרנדלי עד מאוד! אנחנו אכלנו קובנייה ממולאת בנתחי סייטן מתובלים מעולה , בורקס בעבודת יד במילוי פולנטה, פלאפל מלוביה ולקינוח קובנה שוחה ברוטב שוקולד. הכל טבעוני וטעים ומנחם וכיפי וברמה גבוהה בטירוף!! ממש התלהבנו. פעם הבאה צריך לנסות מלוואח סביח, יש איזה סלט עם בטטה שנאפתה על מלח, לחוח ממולא ועוד ועוד... עוד נשוב!!

02.02.2018 שניצל טופו בפיצה שקד ברמת גן. ממש טעים קצת מלוח אבל כיף ממליצה!

Shahar Kichler Cohen

27.01.2018 בוקר שבת, יש לנו שובר מתנה לארוחת בוקר במשק ברזילי. יורד גשם. ארזנו את התינוקת ועטפנו טוב טוב ונסענו תל אביבה. נכנסים למשק, השעה 11:30 ועוד חצי שעה השובר שלנו כבר לא רלוונטי המסעדה מפוצצת ואומרים לנו שסוגרים את המטבח כרגע כי עמוס מדי. יכולנו להתבאס, אבל אז ראינו שהמעדניה החדשה של המשק פתוחה....ננסה מה לא? OMG המקום המושלם. קודם כל מקום מהמם נעים חמים ומזמין. מלא סלטים טריים צבעוניים ומיוחדים, תבשילים שנראים ומריחים מדהים, מוסקה ולזניה מושלמממתת, לחם בירה שלקחנו הביתה אחרי שטעמנו איתו גבינה טבעונית וריבות תוצרת המקום, טעימות של עוגת בננה ושוקולד ולקינוח סופי צ׳אי שקדים חם וכיפי. בואו בהמוניכם ונראה לתל אביב שטבעונות זה לא רק טרנד

08.12.2017 היינו אתמול בערב במיץ מרק גבעתיים וממש היה כיף! היה כל כך עמוס שם באנשים שזה ממש חימם את הלב והיה קל לשבת בחוץ בקור אכלנו מרק בצל כיפי, דאל עדשים עם חלב קוקוס, כריך בטטה וקינחנו בקערת אסאי. הכל היה טעים ואיכותי מאוד! כמובן שקניתי בערך את כל המקרר גבינות שם הביתה! ממליצה מאוד ❤️

15.11.2017 רציתי להמליץ ממש על פלאפל בריבוע בראשלצ. נכון זה מוזר להמליץ על פלאפל. במיוחד אם הזמנתי ממנו חומוס בקיצור, הזמנתי מנת חומוס שוואלה (שווארמה טבעונית) ממש טעים, העסקית כוללת סלט ירקות קטן, טחינה, 4 כדורי פלאפל, חמוצים, 2 פיתות ומיץ רימונדה טבעי. הגיע עד לפתח ביתי ב57 שקל. היה טעים מאוד נקי וטרי

Shahar Kichler Cohen

03.11.2017 ואם כבר בהמלצות עסקינן- זכאים- בוטיק טבעוני אורגינל האירוע שלנו (22 איש אוכלי כל-כמעט כולם) התקיים בחצר האחורית המקסימה ביותר של הזכאים. כולם אכלו לפי תפריט הבראנץ׳ שכולל כל מני סלטים ומנה עיקרית לבחירה. כולם בלי יוצא מן הכלל נהנו מכל ביס ואמרו שהיה פשוט נפלא! התפריט משתלם בטירוף והיה מלאאא אוכל יצאנו מפוצצים! הוספנו 3 בורקסים למרכז השולחן שהיו מצויינים הקרעי תפוחי אדמה עם האיולי- מדהים אי אפשר להפסיק לאכול החלות הטריות מושלמות המנה העיקרית של מסבחה פול מיוחדת ומפתיעה המשקאות כיפיים ומיוחדים והכי חשוב השירות- עשו בשבילנו מעל ומעבר, ענו על כל גחמה וזרמו עם הכל. היה פשוט כיף כיף כיף. 10/10 ❤️❤️

01.10.2017 פיצה סלייס ברמת השרון. לא צילמתי אבל הפיצה מאוד טעימה. התחליף גבינה שם הוא משהו די קרמי/נוזלי לא כזה סטייל מוצרלה אבל מאוד מוצלח. רק קחו בחשבון שפיצה משפחתית לא גדולה בכלל עם שתי תוספות יצאה 100 שקל

07.09.2017 **מסעדת באנה- המלצה** אזזז למרות הדעות החלוקות החלטנו לחגוג את יום הנישואים השני שלנו בבאנה ואנחנו בהחלט מרוצים מההחלטה!! מנות משביעות מיוחדות ומוקפדות, מסעדה מעוצבת ומדליקה, צוות מקסים וחייכני ומחירים ממש סבבה! חלקנו 3 מנות : כריך סלק- מעולההה ומלא בטעמים!! האש בראון לימוני - כיפי ופחמימתי אבל בתכלס וכולנו לבחור משהו יותר מיוחד... הייתה לי דודא חח פטריות צלויות על קרם ערמונים- טוב פטריות זה החיים בכל מקרה אבל עם הקרם ערמונים היה שילוב מושלם ומנה מאוד משביעה בעיני. לקינוח אכלנו את הקוקילידה שהכתרנו כאחד הקינוחים היותר כיפיים וטעימים שאכלנו! החשבון יצא 218 לא כולל טיפ (כולל כוס יין וכוס גזוז) ממליצה

Shahar Kichler Cohen

31.08.2017 רציתי להמליץ ממש בחום על קפה גן סיפור בראשון לציון בגן בעברית. קודם כל ממש כיף שם הפארק מקסייים והבית קפה מאוד נעים וכיפי... יש שם היצע לא מרשים אך בהחלט מכובד שלמנות ואנחנו מאוד נהננו במיוחד מהפיצה פוקאצ׳ה שהגבינה שלה ממממש מוצלחת!!! שווה!

24.08.2017 *המלצה על Bologna בולוניה * לא צילמתי כלוםםם כי הייתי מורעבת אבל איזה טעים שםםם!!! לקחנו אתמול טייק אווי של פטוצ׳יני ברוטב רוסטיקו (שמן זית עגבניות מיובשות ושום) ורביולי ארטישוק מדהיייים ברוטב רוזה שהייתי צריכה לצבוט את עצמי כדי להאמין שהוא טבעוני! אפילו נתנו לנו פרמזן טבעוני בקופסאות קטנות וזה היה מקסים והוסיף המון לחוויה! לקחנו גם את העוגת אוריאו לקינוח שהייתה ממש ממש טעימה וכיפית. השירות ממש נעים והם כולם מקסימים וממש מתלהבים שמזמינים מהם טבעוני! ממליצה בחום !

12.08.2017 **גודנס** אתמול אני ואחותי סוף כל סוף הגענו למקום המדובר! אני אומר את האמת-אני כבר מאוד מפחדת להגיע למקומות שבקבוצה פה כל כך מתלהבים מהם כי בדרך כלל אני נוחלת אכזבה (כגודל הציפייה וזה) אז השתדלנו מאוד לא לבוא עם הרבה ציפיות. ואלה הם רשמינו: יש אייס קפה!! כמו של הקרניסטים!! טעייייים צ׳יז בורגר- שחיתותי, נוטף שומן, כיפי ומלא בטעם והגבינה אלוהית! הצ׳יפס בינוני וסביר סלופי ג׳ו- מאווווד סלופי התלכלכתי כולייי וזה חירפן אותי קצת אני מודה אבל הטעמים היו מגניבים ומיוחדים מאוד ואהבנו (השעועית בהחלט לא הייתה מבושלת מספיק) גלקסיית שוקולד לקינוח- מאוד מלהיב כל הגימיק וגם הקינוח מאוד שוקולדי ומפנק. המוס בפנים ממש מצא חן בעיני אבל הקרנבל היה פירורים ממש קשים כאלה אז זה קצת הרס. יצאנו ב200 שקל כולל טיפ שירות מהמם- הם מקסימים בטירוף וגם דאגו יפה לכלבה המתוקה שהצטרפה. ממליצות Ori Kichler

Shahar Kichler Cohen

14.07.2017 חגיגות יום ההולדת התחילו אתמול בזכאים :) היה כל כך טעים, כל כך נעים וכיף...באמת.. החלטנו שזו תהפוך למסורת (אחרי שגם שנה שעברה חגגנו את יום ההולדת שלי שם) ונבוא כל יולי עד שנהיה זקנים! אוכל טעים בטירוף, מוקפד, טרי ומיוחד! ממליצה מאוווווווד!!! בעלי החצימחוני אמר שזאת הארוחה הכי טובה שהוא זוכר שאכל מיזה זמן רב! מה אכלנו? היה פטה ״כבד״ מדהיייים הכי טעים שאכלתי! זה היה ספיישל את הצ׳יפס האגדי שלהם שהגיע עם איולי ריחן הורס סלט פטוש עם גבינת ריקוטה שמכינים במקום-מדהימה שיפוד הפטריות -טעים ונימוח וכיפי ולקינוח מלבי מפוצץ בקוקוס בדיוק כמו שאני אוהבת :) באמת שהייתה חוויה מהממת גם מבחינת השירות וגם כשכל המסעדה שרה לי יום הולדת שמח :) לא לפספס! זכאים- בוטיק טבעוני אורגינל (עם שני גרופונים סהכ 200 שח לזוג)

24.06.2017 אכלנו אתמול במולי בלומס בשרונה היה ממש טעים ומאוד ידידותי! התפריט הטבעוני הורכב בשיתוף עם טבעוניות נהנות יותר, וזה מורגש בהחלט!! יש להם מיונז טבעוני וחרדלי טעים ממש וההמבורגר זה קציצת עדשים בטיגון שניצלי :) מומלץ! כולם נהנו!